
Zainspirował Cię tekst?! Przygotowaliśmy dla ciebie unikatowe porady, więc zobacz szczegółowy tekst (https://btune.pl/hamownia-wroclaw-4×4/) w tym temacie!
Kiedy ktoś już ma kartę, wtedy niewątpliwie częściej będzie przychodził właśnie do Twojego sklepu – w ten sposób przecież będzie zbierał dodatkowe punkty, co bez wątpliwości zachęci go do wybierania właśnie Twojego sklepu a nie innych. Kiedy jeszcze wahasz się nad możliwością wprowadzenia takiego programu lojalnościowego w swojej firmie, podpowiemy w dodatku, że najlepiej takie programy sprawdzają się na pewno w sklepach spożywczych i w kosmetycznych. Jeżeli natomiast prowadzisz zakład usługowy, wtedy program lojalnościowy również ma spory sens. Możesz zakładać swoim klientom karty lojalnościowe i odnotowywać na nich każdą wizytę – kiedy przyjdą do Twojego zakładu wystarczającą ilość razy, wtedy następną usługę będą mieli wykonaną gratis. Na temat znacznie więcej odnajdzie się w tym miejscu – .
Taki rodzaj motywacji klientów do przychodzenia do właśnie Twojego zakładu jest z pewnością jednym z genialnych pomysłów. Jeżeli jednak profil prowadzonej biznesu nie pozwala Ci na wdrożenie programów lojalnościowych, wówczas bez wątpliwości powinieneś zastanowić się nad sporym motywowaniem swoich pracowników – w tym przypadku bez wątpliwości nieźle sprawdzą się programy motywacyjne (tematycznie również tutaj). Jeśli zorganizujesz konkurs przykładowo na najlepszego pracownika miesiąca i przyznasz mu premię, wówczas na pewno zauważyć, jak mocno rosną wskaźniki sprzedaży. Podobnie dobry efekt daje zarówno dobrze skonstruowany program lojalnościowy, ale również program motywacyjny dla pracowników.