Jak długopis zmienił świat

kalkulator

Źródło: www.morguefile.com

Mimo tego, że pismo zostało wynalezione już bardzo dawno temu, liczą sobie nieco ponad 75 lat. Posługujemy się nimi dzięki węgierskim projektantom. Długopisy na samym początku nie były akcesoriami, które zrewolucjonizowały piśmiennictwo. Znaczący przełom nastąpił dopiero w chwili, gdy wprowadzono je do amerykańskiej armii. Używali nich przede wszystkim piloci, którzy mogli za ich przyczyną notować informacje tyczące wahania ciśnienia atmosferycznego.

Sama konstrukcja długopisów nie zalicza się do nazbyt złożonych.

Czy masz ochotę poszerzyć swoją wiedzę na ten temat? Zatem mamy zamiar zachęcić Cię do naszych następnych wpisów – wejdź w hiperłącze.

Zbudowane są one z obudowy jak również rurki, która wypełniona jest zagęszczonym barwnikiem. W specjalnej obsadce zawarta jest też kulka, która w czasie pisania wykonuje obroty, przez co barwnik ląduje na kartce papieru.

Dosyć często napotykamy długopisy logopen z nadrukiem, które mają mnóstwo walorów. Z reguły na nich drukuje się loga znanych firm, stąd też wzięła się ich nazwa. Wziętość tego rodzaju długopisów jest prosta do wyjaśnienia. Mogą być one idealnym narzędziem promocyjnym.

Flamastry STABILO Cappi

Autor: STABILO
Źródło: STABILO

Przy tym trzeba jeszcze wiedzieć o tym, że nałożenie druku wcale wiele nie kosztuje. A, więc nakładanie go na długopisy jest jak najbardziej bardzo ekonomicznym rozwiązaniem. Długopisy z nadrukiem w bardzo wielu przypadkach są najefektywniejszą formą reklamy każdego przedsiębiorstwa.

Uważasz, że ten wpis jest ciekawy? Jeżeli tak, kliknij tu – ten portal (http://www.artykulyreligijne.pl/ikony-jezus-chrystus) przedstawia pokrewne tematy, one także są warte zainteresowania.

Są one praktyczne, bo przydadzą się naszemu klientowi w prozaicznych sytuacjach. W odróżnieniu od ulotek czy innego rodzaju folderów promocyjnych, nie są natychmiast wyrzucane do śmieci, jak to często bywa z ulotkami reklamowymi. To wyjątkowo dyskretna forma reklamy, która nie jest nachalna. Tak właśnie najkorzystniej kreować swój pozytywny wizerunek w świadomości partnerów biznesowych.

Długopisy reklamowe można ulokować w jednym rzędzie z takimi przedmiotami jak kubeczki, parasolki reklamowe jak również i t-shirty z nadrukiem. Długopis kojarzy się z rzeczą niepokaźną, aczkolwiek niezwykle praktyczną. Takie skojarzenie jest wyjątkowo właściwe. Nic zatem dziwnego, że specjaliści z dziedziny marketingu bardzo chwalą tego rodzaju formę reklamowania się. Jest to znakomita forma reklamy szczególnie dla przedsiębiorstw, które nie mają pokaźnego budżetu na promocję.

Źródło: http://www.logopen.pl/