Jak telebimy kuszą Polaków

Naukowcy dowiedli, że ruchome, świecące napisy reklamowe są kilkakrotnie bardziej zauważalne i zapadające w pamięć niż tradycyjne. Reklamy na ledach – bo o nich mowa – są już w Polsce bardzo rozpowszechnione. Oferują je firmy, które importują telebimy z Azji, głównie Chin, ale także rodzimi producenci tego sprzętu.

telebim reklama

Źródło: www.medas-media.com.pl

Nowoczesny sprzęt umożliwia eksponowanie reklam tekstowych i graficznych we wszystkich kolorach. Urządzenia te, emitujące reklamy przeważnie na zewnątrz, muszą być odporne na działanie różnic temperatur i wilgotności. Często składają się z mniejszych modułów, co ma tę zaletę, że daje możliwość dowolnej zmiany wymiarów reklamy. Właściciele telebimów oferują wiele możliwości w zakresie pokazywania reklam na dużych ekranach. Przykładami mogą tu służyć oferujący telebim w Gdańsku, czy Bogatyni, którzy w swoich miastach prezentują tę nowoczesną formę promocji.

Telebimy mogą być sterowane z komputera, ale produkowane są również wyspecjalizowane urządzenia z wbudowaną pamięcią, które nie musza stale współpracować z komputerem.
Oprócz ekranów emitujących reklamy, które mają charakter stacjonarny, możemy również wyszukać wiele ofert ekranów mobilnych, które wynajmowane są na różnego rodzaju targi, koncerty czy imprezy sportowe.

Oczywiście tajemnica sukcesu skutecznej reklamy prezentowanej na telebimach, tak jak większości form reklamy zewnętrznej jest miejsce, gdzie usytuowany jest telebim. Co więcej, podobna lokalizacja telebimu może mieć różną atrakcyjność dla różnych produktów. Dobra reklama na ekranie ledowym w Bytomiu, gdzie przy ulicy Moniuszki zamontowano ekran ledowy, to przykład reklamy, która ma szansę na wielu odbiorców, ponieważ zainstalowana jest w centrum miasta blisko węzłów komunikacyjnych.

Stoi ona w miejscu, które mija duża ilość odbiorców reklam różnego rodzaju. Podobnie jak reklamy telewizyjne, potencjalni klienci oglądają reklamy (zobacz szczegóły pod adresem http://www.studioprinter.pl/) na ekranach o różnych porach, aby więc dotrzeć z reklamą do grupy docelowej, segreguje się spoty i wyświetla pewne reklamy o ustalonej porze dnia.

Źródło: www.medas-media.com.pl