
Ten link do strony (http://animalab.pl/serwis-i-naprawy-sprzetu-laboratoryjnego) zdziwi Cię niebywale pozytywnie. Wyszukasz tam dużo szczegółowych wiadomości. Więc nie zwlekaj i klikaj!
A to nie zawsze się udaje. Na szczęście, specjaliści stworzyli marketing relacji (szczegóły), zagadnienie, które od lat istnieje w biznesie.
Marketing relacji opiera się na nawiązywaniu i utrzymywaniu długotrwałych relacji z klientem. Z tym, że nie mamy na myśli tutaj sympatycznych asystentów sprzedaży, którzy zabawiają nas interesującą konwersacją, mając nadzieję, że następnym razem wpadniemy znowu na tego typu pogawędkę, a przy okazji kupimy sobie coś nowego. Ten typ marketingu skupia się bardziej na produktach, które proponujemy klientom. Na bazie tego doświadczenia narodził się program lojalnościowy to jedna z prób utrzymania klienta na dłużej. Jeśli się nad tym chwilę zastanowimy, to niemalże każda sieć marketów ma właśnie coś takiego. A gdy zaglądniemy do naszej portmonetki, okaże się, że trzymamy tam co najmniej kilka kart stałego klienta. To właśnie dowód takiego marketingu. Dostając tego typu kartę, jednocześnie jesteśmy informowani, że dowolny zakup to jakiś potencjalny bonus- punkt, bądź większa promocja. Tym sposobem dostajemy przekaz, że kupując w tym miejscu jesteśmy w stanie zaoszczędzić. Pragniemy kupować tutaj, ponieważ to się nam opłaca. Wiadomo,że, to się nastąpi w dalekiej przyszłości, gdyż te rabaty należy jeszcze uskładać, jednakże obietnica jest godna uwagi.