
W obecnych czasach najistotniejsze jest to jak się pokażemy, czyli jak zaprezentujemy nasz pomysł. Od tego, czy dana kolorystyka będzie kojarzyła się ludziom z naszym produktem wiele zależy. Dobrze jest również, gdy poza interesującym logo i porządnym produktem klient będzie kojarzył nas z wieloma pozytywnymi działaniami, na przykład z pomocą w schroniskach.
Patrzysz i wieszSą marki, których logo wskażemy bez czytania napisu na kolorowym obrazku. To mistrzowski przykład bardzo dobrej identyfikacji wizualnej. Oczywiście firmy te na taki sukces musiały pracować latami. Jednak widać, że spójna i dobrze opracowana strategia przynosi korzyści. Jeżeli zależy nam na profesjonalne identyfikacji wizualnej to trzeba pamiętać, że nie jedynie logo i opakowanie produktu jest ważne. Wszystko, co jest związane z danym przedsiębiorstwem musi być w odpowiednich kolorach. Musimy mieć uzgodnione, jaki rodzaj papieru używamy do drukowania listów, jak zrobione są wizytówki pracowników. Wszystko powinno być dopracowane od stroju personelu, przez wystrój (zobacz oswietlenie punktowe) firmy po produkt, którym mamy zamiar handlować.
Zaciekawiły Cię dodatkowe informacje przedstawione w tym artykule? Niezwykle przyjemnie więc będzie nam podzielić się z Tobą następnymi wątkami. Oczekujemy na recenzję!
reklama Kolorama powinna być priorytetem, jeżeli jesteśmy spółką, która stawia pierwsze kroki na rynku.