Na pierwszy rzut oka – najlepsza identyfikacja wizualna

Jeżeli zależy nam na tym by nasza spółka była dobrze kojarzona musimy stworzyć spójny wizerunek własnej marki. Na tym właśnie polega identyfikacja wizualna. Firmy wybijające się to te, które mają dobrych specjalistów od kreowania wizerunku. Jeżeli chcemy by nasz produkt dobrze się sprzedawał musimy zatroszczyć się o to by logo naszego produktu było wyróżniające się. Dodatkowo, jeśli sprzedajemy filcowe zabawki, to nie róbmy spółki z firmami sprzedającymi broń.

http://kolorama.com.pl/

Źródło: http://kolorama.com.pl/
Wizerunek firmy musi być jednolity, dzięki temu firma stanie się rzetelna dla klienta. Poza tym kolorystyka każdego typu reklam, czy etykiet musi być interesująca. Dobór czcionki czy to na etykietę, jak też do gazetki informacyjnej musi być taki sam. Każdy szczegół musi natychmiast przywodzić na myśl naszą firmę.

W obecnych czasach najistotniejsze jest to jak się pokażemy, czyli jak zaprezentujemy nasz pomysł. Od tego, czy dana kolorystyka będzie kojarzyła się ludziom z naszym produktem wiele zależy. Dobrze jest również, gdy poza interesującym logo i porządnym produktem klient będzie kojarzył nas z wieloma pozytywnymi działaniami, na przykład z pomocą w schroniskach.

Patrzysz i wiesz
Są marki, których logo wskażemy bez czytania napisu na kolorowym obrazku. To mistrzowski przykład bardzo dobrej identyfikacji wizualnej. Oczywiście firmy te na taki sukces musiały pracować latami. Jednak widać, że spójna i dobrze opracowana strategia przynosi korzyści. Jeżeli zależy nam na profesjonalne identyfikacji wizualnej to trzeba pamiętać, że nie jedynie logo i opakowanie produktu jest ważne. Wszystko, co jest związane z danym przedsiębiorstwem musi być w odpowiednich kolorach. Musimy mieć uzgodnione, jaki rodzaj papieru używamy do drukowania listów, jak zrobione są wizytówki pracowników. Wszystko powinno być dopracowane od stroju personelu, przez wystrój (zobacz oswietlenie punktowe) firmy po produkt, którym mamy zamiar handlować.

Jeśli wszystko będzie ze sobą współgrać możemy być pewni, że nasza firma będzie odnosiła sukcesy. Jednak, jeśli sami do końca nie znamy się na tej pr-owej machinie dobrze mieć kogoś, kto wie jak wszystko dobrze w tej kwestii ogarnąć. Wiadomo, że zatrudnienie następnego pracownika wiąże się z kosztami. Jednak w tym wypadku to lokata długoterminowa, która na sto procent się nam zwróci.

Zaciekawiły Cię dodatkowe informacje przedstawione w tym artykule? Niezwykle przyjemnie więc będzie nam podzielić się z Tobą następnymi wątkami. Oczekujemy na recenzję!

reklama Kolorama powinna być priorytetem, jeżeli jesteśmy spółką, która stawia pierwsze kroki na rynku.