
Gdy będziesz potrzebować dodatkowego materiału odnoszącego się do tej kwestii, kliknij, a znajdziesz więcej pomocy tutaj. One również będą przydatne!
W tymże przypadku współpracujące firmy podpisują umowę na konkretne projekty. Cechą takiej współpracy jest niestety mała możliwość kontroli zleconych działań oraz ograniczona możliwość sprawdzania efektów pracy zatrudnionej agencji PR.
Drugim rozwiązaniem takowej współpracy jest sporządzenie z daną agencją PR stałej umowy. W takim wypadku wybrana agencja w ramach stałego wynagrodzenia przygotowuje strategię komunikacji oraz konkretny plan przedsięwzięć. Ponieważ obsługa pracowników agencji PR ma charakter całościowy, a więc niezależnie na ilość informacji które należy sporządzić i przekazać mediom ponosimy stałe koszty, więc w dłuższej perspektywie jest to forma bardziej opłacalna.

Nie możemy zapominać iż budowa wizerunku przedsiębiorstwa to proces ciągły i długotrwały. Z tejże większość przedsiębiorstw decyduje się na długofalową kooperację z agencją PR.przenieść się do portalu (http://poltrading.com.pl/)Szukając dobrej agencji PR musimy zwracać uwagę na to jak jakimi osiągnięciami może się ona pochwalić, pytajmy o zrealizowane projekty, o byłą klientele. Nie obawiajmy się skontaktować z byłymi klientami celem zasięgnięcia opinii o interesującej nas agencji PR z którą kooperować zamierzamy.