W miejsce przeciętnej reklamy

Każda firma (dotyczy to zarówno liderów w danej dziedzinie, jak również przedsiębiorców właśnie zaczynających swoją działalność), aby zdobywać klientów musi myśleć o mądrej i przyszłościowej formie reklamy, która wyróżni się z tłumu konkurencji. Nie jest to proste zadanie, a w dodatku wiele trudności wprowadza tutaj internet, który w wielu dziedzinach powoduje – zamiast udogodnienia – niepotrzebny chaos informacyjny.

Reklama online

Autor: Metro Atlanta Marketing Association
Źródło: http://www.flickr.com
Jak zatem próbować przebić się przez reklamę pozostałych firm? To pytanie wymaga rozpatrzenia paru jego aspektów, związanych w głównej mierze z wybranym medium, za pomocą którego firma planuje się reklamować. (polary – odwiedź serwis| – z nadrukiem) Najkorzystniejszym cenowo rozwiązaniem, które pomaga zaistnieć w szczególności firmom o niewielkim stażu, jest zwykła reklama internetowa w formie własnej strony informacyjnej, dzięki której firma zaczyna istnieć w internecie. Do tego koniecznym krokiem jest umieszczenie swojej działalności w Google czy w przeglądach specjalistycznych oraz różnych zestawieniach firm.

Często okazuje się jednak, że reklama (malarstwo artystyczne na ścianach) w sieci nie spełniła oczekiwanych nadziei – na przykład nie udało się odnotować większej liczby klientów, albo odwiedziny na stronie internetowej firmy są rzadkie. W takich sytuacjach efektywnym i równie niedrogim rozwiązaniem może być skorzystanie z lokalnej formy reklamy.

Niekonwencjonalna reklama

Autor: driver Photographer
Źródło: http://www.flickr.com
Jeśli przykładowo konkretna firma działa na terenie Bytomia, dobrym pomysłem może być choćby ekran led w Bytomiu. W Polsce wykorzystanie reklamy ledowej, zarówno w centrach miast, jak też przy parkingach supermarketów czy centrów handlowych, jest raczej nowym pomysłem. Nowoczesność takiego rozwiązania powoduje, iż przyciąga ono uwagę o wiele częściej, niż choćby standardowe formy reklamy zewnętrznej takie jak szyldy czy banery.

Najważniejszą zaletą ekranów LED jest ich widoczność (warto pamiętać, że ich wyrazisty obraz bez problemu widać w różnych warunkach pogodowych), a zdecydowana większość z nich jest zlokalizowana w miejscach wzmożonego ruchu samochodowego bądź pieszych. W wielu sytuacjach nowoczesna forma reklamy może przynieść więc firmie niezaprzeczalne korzyści. Ekrany ledowe są ciągle zauważalne przez potencjalnych klientów, a ich atrakcyjna forma może okazać się o wiele bardziej efektywna niż statyczna reklama.